»Ne nasedajmo. Kost so vam v tem glasilu pod uredništvom vohunčka Murčija vrgli sredi volilne kampanje, ker jim slabo kaže. Da bi se ukvarjali sami s sabo.«
»30.000 glasov za kampanjo, v katero je šlo 100.000 evrov, je poraz. /…/ Nima smisla tiščati glave v pesek, razlagati o 'stabilni podpori', pleteničiti o fantomskem taktičnem glasovanju in se tolažiti z odstotki. /…/ 3,3 evra na glas je z naskokom najdražji volilni izid.«
»Če so volivci določene stvari pozabili, ker je vojna v Ukrajini razumljivo spremenila našo pozornost, jih ne smemo mediji. Zato je treba v kampanji odpirati vsa relevantna vprašanja.«
»Tekma ni končana, dokler ni končana.«
»Želimo Grčijo, v kateri se ni treba truditi, da bi napredovali.«
»Kot še poudarja, so v tokratni kampanji stranke leve sredine tudi na soočenjih delovale kot eno in niso medsebojno napadale druga druge.«
»Lahko se zgodi, da bo kampanja nepredvidljiva in da tudi sami rezultati ne bodo presenetljivi, če bo katera od zunajparlamentarnih strank uspešna.«
»Najboljšo, kar jih je imela do zdaj«
»Glede na prepričljive dokaze je ZDA in venezuelskemu ljudstvu jasno, da je Edmundo Gonzalez Urrutia dobil največ glasov na nedeljskih predsedniških volitvah v Venezueli.«
»V državi, kot je Slovenija, ki je znana po velikem številu nestrankarskih kandidatov in neodvisnih list, je to še posebej pomembno.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju